صرافی کوکوین هک شد!

صرافی سنگاپوری کوکوین (KuCoin) ساعاتی پیش تأیید کرد که هک شده است. طبق گزارش‌ها حجم سرمایه‌های سرقتی بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار است، اما کوکوین هنوز به‌صورت رسمی میزان سرمایه‌های ازدست‌رفته را اعلام نکرده است.

به گزارش، این صرافی ساعاتی پیش در وبلاگ خود اعلام کرد که متوجه برداشت‌هایی با حجم بالا از کیف پول‌های داغ خود شده است که با هک‌شدن این صرافی مرتبط است. کوکوین هنوز اطلاعاتی در ارتباط با حجم سرمایه‌های ازدست‌رفته منتشر نکرده است. اما یکی از آدرس‌های اتریوم مرتبط با این هک، چیزی در حدود ۱۵۰ میلیون دلار موجودی دارد.

جمعه شب، بسیاری از کاربران این صرافی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که روند برداشت وجه از کوکوین با اختلال همراه است. این در حالی است که کوکوین به کاربران خود اطمینان داده بود سرمایه‌های آنها در خطر نیست!

جانی لیو (Johney Lyu)، مدیرعامل کوکوین در ارتباطی تصویری اعلام کرد که سرمایه‌های سرقت‌شده توسط کوکوین و از طریق حساب بیمه صرافی به کاربران باز خواهد گشت. او همچنین اعلام کرد که سرمایه‌های سرقتی تنها «بخش کوچکی» از دارایی‌های روی صرافی بوده است. او در ادامه گفت که در حال رایزنی با صرافی‌هایی نظیر بایننس و هیوبی و همچنین مراجع قضایی است تا اموال سرقتی را ره‌گیری کند.

 

منبع: ارزدیجیتال


دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه