هشدار تراست ولت به کاربران تلفن‌های همراه آیفون: iMessage را غیرفعال کنید!

 

تراست ولت باگ خطرناکی را در بخش iMessage تلفن‌های همراه آیفون پیدا کرده که باعث می‌شود کاربران بدون کلیک کردن روی هیچ لینک خاصی سرمایه خود را از دست بدهند.
این شرکت تاکید کرد که اکسپلویت روز صفر می‌تواند بدون کلیک کردن روی هیچ لینکی، به گوشی‌های آیفون نفوذ کرده و آن‌ها را کنترل نماید. علاوه بر این به نظر می‌رسد مالکان حساب‌های باارزش در معرض خطر بیشتری قرار دارند. اکسپلویت روز صفر یک حمله سایبری می باشد که از یک ضعف امنیتی ناشناخته یا برطرف‌نشده در نرم‌افزار، سخت‌افزار یا سیستم‌عامل رایانه یا تلفن‌های هوشمند سوءاستفاده می‌کند.

تراست والت تأکید کرد که تمام کیف پول‌های آیفون در معرض خطر هستند. مدیرعامل این شرکت، ایووین چن (Eowyn Chen)، تصویری را به اشتراک گذاشت که به گفته‌ او نشان‌دهنده‌ یک اکسپلویت روز صفر احتمالی می باشد.
 

لذا خارج از بحث بیانیه جدید نیز قبلا مشکلاتی در کیف پول تراست ولت توسط تجربه کاربری مختلف ایجاد شده است که امنیت این کیف پول نرم افزاری را زیر سوال می برد و بهتر است کاربران این کیف پول را از لیست کیف های مورد نظر برای نگه داری رمزارزهای خود خارج نمایند تا دچار دردسر و از دست رفتن سرمایه نشوند.

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه