اطلاعیه : با توجه به نظر کاربران گرامی در نظر سنجی 1403/03/24پروژه نات کوین به لیست خرید و فروش پارس بیت اضافه شد.

به اطلاع می رسانیم با توجه به نظر همراهان عزیز از تاریخ  30­/03/1403 پروژه NOTCOINبه لیست خرید و فروش پارس بیت اضافه شد. از این پس کاربران می توانند این ارز دیجیتال را درسامانه تبادلات OTC پارس بیت در کمترین زمان و بهترین کارمزد معامله نمایند.

واریز و برداشت ارز دیجیتال تون در صرافی پارس بیت برروی شبکه ی TON امکان پذیر می باشد.

معرفی کوتاه TONCOIN

نات کوین با نام اختصاری NOT پروژه مجموعه اوپن بیلدرز، وابسته به بنیاد تون می باشد که اواسط نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) نسخه بتا یا اولیه آن راه‌اندازی شد.

نات کوین از زمان شروع رسمی کار خود در ابتدای سال ۲۰۲۴، موفقیتی مثال‌زدنی در جذب کاربر داشته است. ایده این پروژه در بخش بازاریابی، درگیر‌کردن هرچه بیشتر ذهن کاربران است و به همین خاطر از ابتدا اطلاعات زیادی درباره این بازی و برنامه‌های آینده آن منتشر نشد. در واقع، افراد با گمانه‌زنی درباره اینکه نات کوین احتمالاً پروژه موفقی خواهد بود و سکه‌های ماین‌شده آنها روزی ارزش پیدا خواهد کرد، وارد این بازی می‌شدند.

خرید NOT COIN

ما در سامانه تبادلات پارس بیت امکان خرید نات کوین را برای کاربرانمان فراهم کرده‌ایم تا پس از ثبت نام و طی کردن فرآیند احراز هویت به سادگی معاملات خود را در بازار ارزهای دیجیتال بدون واسطه و با بهترین قیمت انجام بدهند.

راهنمای خرید در سامانه تبادلات پارس بیت : مشاهده

خرید نات کوین : شروع ثبت سفارش خرید

فروش NOT COIN

همانند خرید نات کوین قابلیت فروش این رمزارز محبوب و پرطرفدار نیز برای شما عزیزان در پارس بیت فعال می باشد شما می توانید ابتدا وارد حساب کاربری خودشده و با انتخاب دکمه فروش، مقدار و قیمت مدنظر خود را برای فروش ثبت نمایید.

راهنمای فروش در سامانه تبادلات پارس بیت : مشاهده

فروش ارز دیجیتال نات : شروع ثبت سفارش فروش

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه