رمزارز همستر کامبت ممکن است در ماه آینده راه‌اندازی شود

یکی از توسعه‌دهندگان همستر کامبت ادعا کرده است که در ماه آینده رمزارز این بازی در شبکه TON عرضه شده و در صرافی‌ها لیست می‌شود.

خلاصه خبر

یکی از توسعه‌دهندگان همستر‌ کامبت ادعا کرده است که رمزارز این بازی در ماه آینده لیست می‌شود.

با این حال او خاطرنشان کرد که این تاریخ قطعی نشده‌ است.

به گزارش دی‌کریپت، همستر کامبت یکی از جدیدترین بازی‌های تلگرامی می باشد که با الهام از نات کوین راه‌اندازی شده است. این بازی پیش از عرضه رمزارز خود در شبکه TON با محبوبیت زیادی مواجه شده‌ است. روز چهارشنبه، تیم همستر‌ ‌کامبت اعلام کرد که تعداد کل کاربران آن به ۱۰۰ میلیون بازیکن رسیده‌ است.

داده‌های همستر‌ کامبت نشان می‌دهد که تعداد کاربران فعال روزانه آن (DAU) هم به ۴۰ تا ۴۵ میلیون نفر می‌رسد. البته با توجه به هجوم کاربران جدید، ممکن است بخش بزرگی از این افراد بازیکنانی باشند که برای اولین بار همستر کامبت را بازی می‌ نمایند.

در هر صورت این بازی بزرگ‌ترین کانال تلگرامی را با بیش از ۲۷ میلیون عضو دارد. به عبارت دیگر تعداد اعضای کانال تلگرامی همستر کامبت سه برابرِ تعداد اعضای کانال تلگرامی نات کوین است. علاوه بر این، بازی مذکور حدود ۱۷ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب و تقریباً ۶ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد.

یکی از اعضای تیم همستر کامبت به اسم همستر گرل (Hamster Girl) در هفته قبل اعلام کرد که توسعه‌دهندگان این بازی در تلاش هستند ارز دیجیتال آن را در ماه جولای (تیر) لیست نمایند. با این حال او خاطرنشان کرد که این تاریخ ممکن است بسته‌ به عوامل مختلف تغییر کند. همستر گرل تاکید کرد:

ممکن است کمی زودتر یا کمی دیرتر شود، چون بدیهی است که عوامل مختلفی روی آن تاثیر می‌گذارند. البته بازی همستر کامبت هرگز متوقف نخواهد شد. این بازی بعد از لیست شدن رمزارز خود به کارش ادامه می‌دهد و کارت‌های بیشتری را ایجاد می‌کند تا افراد بیشتری در آن بازی کنند.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی های بلاکچینی همانند بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در آکادمی پارس بیت صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. سامانه تبادل و کارگزاری پارس بیت هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه