هشدار مهم همستر کامبت : ایردراپ بر اساس پرافیت می باشد، نه تعداد سکه‌ها

همستر کامبت در روز جمعه مورخ 18 خرداد 1403 اعلام کرد که ایردراپ آن صرفاً بر اساس موجودی کاربران و تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود.

خلاصه خبر

توسعه‌دهندگان ربات همستر کامبت در روز جمعه مورخ 18 خرداد 1403 اعلام کرده اند که ایردراپ این بازی صرفاً بر اساس تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود بلکه ایردراپ همستر بر اساس پرافیت یا سودی می باشد که کاربران در هر ساعت به دست می‌آورند.

این پرافیت (Profit Per Hour) در بالا سمت راست بازی به نمایش داده‌ می‌شود. اگر دوست دارید این بخش را ارتقا دهید، روی گزینه ماین (Mine) در پایین صفحه کلیک و تسک‌های مختلف را انجام دهید تا سودتان در هر ساعت افزایش یابد.

بخش ماین و پرافیت همستر کامبت

توسعه‌دهندگان بازی در شبکه های اجتماعی اصلی همستر اعلام کرده اند که عوامل دیگری هم در این واجد شرایط شدن ایردراپ نقش خواهد داشت اما آن‌ها را در روزهای آینده اعلام خواهند کردند. آن‌ها در نهایت هم از کاربرانشان خواستند تا عاقلانه بازی کنند. بعضی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال باور دارند که همستر کامبت برای افزایش مشارکت کاربران خود چنین تصمیمی گرفته‌ است تا ایردراپشان را بر اساس ارزش افزوده‌‌ای انجام دهند که آن‌ها ایجاد کرده‌اند. در نتیجه عواملی مثل تعداد افراد دعوت‌شده از طریق لینک منحصربه‌فرد کاربران هم می‌تواند در ایردراپ این بازی موثر باشد.

گفتنی است که توسعه‌دهندگان بازی خاطرنشان کردند در حال حاضر سرور آن‌ها با مشکلات جدیدی روبه‌رو شده‌ است. آن‌ها تاکید کردند که به طور خستگی‌ناپذیری روی آن کار کرده و سعی می‌کنند تا در اسرع وقت مشکلات موجود را برطرف نمایند.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در آکادمی پارس بیت صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. سامانه تبادل و صرافی پارس بیت هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه