اطلاعیه : با توجه به نظر کاربران گرامی در نظر سنجی 30 فروردین 1403 پروژه TON COIN به لیست خرید و فروش پارس بیت اضافه شد.

با توجه به نظرسنجی انجام شده در اینستاگرام پارس بیت در روز پنج شنبه مورخ 30 فروردین 1403، کاربران از بین 3 ارز دیجیتال بیبی دوج، فلوکی و TON تصمیم گرفته اند که TONCOINرا به لیست خرید و فروش پارس بیت اضافه نمایند.

به اطلاع می رسانیم با توجه به نظر همراهان عزیز از تاریخ 02/02/1403 پروژه TONCOINبه لیست خرید و فروش پارس بیت اضافه شد. از این پس کاربران می توانند این ارز دیجیتال را درسامانه تبادلات OTC پارس بیت در کمترین زمان و بهترین کارمزد معامله نمایند.

واریز و برداشت ارز دیجیتال تون در سامانه تبادل OTCپارس بیت برروی شبکه ی TON امکان پذیر می باشد.

معرفی کوتاه TONCOIN

این ارز دیجیتال پرطرفدار با نماد اختصاری  TONبر پایه بلاکچین TONدر تاریخ 27 اکتبر 2021 با قیمت 0.51 دلار به بازار عرضه شده است.

TONCOIN در ابتدا به ‌عنوان یک ارز دیجیتال متمرکز بر تراکنش طراحی شده بود. این رمزارز از زمان پیدایش خود پیشرفت چشمگیری داشته و هم اکنون یک اکوسیستم کامل برای رفع نیازهای کاربران به‌شمار می‌رود.

مطالعه بیشتر

خرید TONCOIN

ما در سامانه تبادلات پارس بیت امکان خرید TONCOINرا برای کاربرانمان فراهم کرده‌ایم تا پس از ثبت نام و طی کردن فرآیند احراز هویت به سادگی معاملات خود را در بازار ارزهای دیجیتال بدون واسطه و با بهترین قیمت انجام بدهند.

فروش TONCOIN

همانند خرید TONCOIN، قابلیت فروش این رمزارز محبوب و پرطرفدار نیز برای شما عزیزان در پارس بیت فعال می باشد شما می توانید ابتدا وارد حساب کاربری خودشده و با انتخاب دکمه فروش، مقدار و قیمت مدنظر خود را برای فروش ثبت نمایید.

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه