معرفی ارز دیجیتال بیبی دوج ( Baby Dogecoin )

ارز دیجیتال بی بی دوج یا بیبی دوج کوین از ارزهای تازه وارد به دنیای رمزارزها است. بسیاری آن را به‌عنوان فرزند دوج کوین در نظر می‌گیرند و انتظار دارند همانند پدر خود بتواند سودهای بالایی را به سرمایه‌گذاران خود بدهد. اما در واقع هدف این رمزارز چیست و برای چی ساخته شده است؟ سؤال های زیادی در خصوص این رمزارز پیش آمده است که در صرافی پارس بیت می توانید در این مقاله مطالعه فرمایید

بیبی دوج کوین (BabyDoge) چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج یک میم کوین شبیه به رمزارزهایی مثل دوج کوین و شیبا اینو می باشد و قراردادهای هوشمند آن بر روی بلاک چین اتریومقرار گرفته است که وقتی به سایت آن مراجعه نمایید؛ متوجه می‌شوید که این پروژه صرفاً رمزارزی می باشد که برای طرف‌داران و اعضای جامعه آنلاین دوج کوین در نظر گرفته شده است.

برای تراکنش های رمزارز baby doge کارمزد 10 درصدی اعمال می شود. نیمی از این کارمزد به دارندگان بیبی دوج بازگشت داده میشود و نیم دیگر ، استخر نقدینگی PancakeSwap را برای Baby Doge تأمین می‌کند که ممکن است سوزانده یا در پروژه خود شبکه دوباره سرمایه‌گذاری شود.

در واقع ارز بی بی دوج یک توکن و ارز رمزنگاری شده محسوب می‌شود که توسط جامعه آنلاین «دوج میم» ایجاد شد و جالب اینجاست که این کوین با ارائه سرعت زیاد در تراکنش هایش در پی تحت تاثیر قرار دادن پدرش و جلب رضایت اوست.

ویژگی های رمزارز بیبی دوج

حمایت از سگ‌ها همواره به‌عنوان مهم‌ترین هدف بنیاد بیبی دوج معرفی‌شده است؛ اما بدون تردید، این موضوع تنها دلیل ترغیب کاربران به خرید این توکن و فعالیت بر روی پلتفرم این ارز دیجیتال نیست. برخی از خصوصیات منحصربه‌فرد و مزایای BABYDOGE که موجب محبوبیت آن شده‌اند عبارت هستند از:

تیم توسعه‌دهنده و تاریخچه قیمتی رمزارز بیبی دوج

ارز دیجیتال بیبی دوج، در سال ۲۰۲۱ و در دوران اوج بازار میم‌‌کوین‌ها، توسعه داده شد، اما در وب‌سایت رسمی این پروژه، در مورد بنیان‌گذاران و تیم توسعه‌دهنده حرفی زده نشده است. با وجود ناشناس‌بودن بنیان‌گذاران پروژه Baby Doge Coin، جامعه آن و فعالیت‌های مرتبط با این پروژه در شبکه‌های اجتماعی درحال رشد است و با وجود عرضه اولیه ۴۲۰ کوادریلیون توکن، تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال Baby Doge، برای مدیریت عرضه و افزایش بالقوه تقاضا، ماهانه مقداری از توکن‌های این پروژه را می‌سوزاند.

اولین قیمت ثبت شده برای ارز دیجیتال بیبی دوج، برابر با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۵ دلار بود. سپس با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ در بازار رمزارزها معامله شد. رفته‌رفته با توجه به افزایش قیمت‌هایی که داشت، شاهد ارقام بهتری در لیست صرافی‌ها بودیم. اما پس از گذشت چند هفته، قیمت آن شروع به کاهش کرد.

پشتوانه ارز دیجیتال بیبی دوج چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج همانند دوج کوین و شیبا اینو، میم‌کوینی می باشد که از ابتدا به‌عنوان جوک اینترنتی و شوخی توسعه داده شد و کاربردی در دنیای واقعی ندارد، به همین دلیل است که این ارز دیجیتال، هیچ پشتوانه خاصی نداشته و ارزش آن، تنها با استقبال خریداران، حمایت سلبریتی‌ها و هایپ شدن یا نشدن این میم‌کوین در شبکه‌های اجتماعی، افزایش یا کاهش پیدا می‌ نماید. پس برخلاف استیبل‌کوین‌ها، قیمت ارز دیجیتال بیبی دوج ثباتی نداشته و نمی‌توان پشتوانه‌ای برای آن معرفی کرد.

هدف عرضه ارز دیجیتال بیبی دوج چیست؟

یکی از سوالات مهمی که درباره بیبی دوج وجود دارد این می باشد که دقیقاً هدف این رمزارز چیست؟ همان طور که در بالا نیز اشاره شد هدف اصلی از ایجاد بیبی دوج، رقابت با دوج کوین و بهبود ویژگی‌های عملکردی آن است. به طوری که نقاط قوت آن را حفظ و در صدد برطرف کردن نقاط ضعف دوج کوین باشد.

دوج کوین ارز دیجیتالی مبتنی بر میم می باشد که در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد. این ارز دیجیتال با استقبال گسترده‌ای مواجه و قیمت آن در سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید. بااین‌حال، برخی از منتقدان معتقدند که دوج کوین ارز دیجیتال بادوامی نیست و ارزش آن در بلندمدت کاهش خواهد یافت. بیبی دوج در تلاش است تا این مشکل را با ایجاد سقف عرضه محدودتر برطرف نماید. عرضه کل بیبی دوج ۴۲۰ کوادریلیون واحد است که در مقایسه با دوج کوین، که عرضه نامحدودی دارد، رقم بسیار کمتری است. این امر باعث می‌شود که بیبی دوج باارزش‌تر و پایدارتر از دوج کوین باشد.

مزایای ارز دیجیتال بیبی دوج

  • غیر متمرکز بودن =

ارز دیجیتال بیبی دوج کاملا غیرمتمرکز است.

  • دستیابی به پاداش فوری =

با این توکن می‌توانید به پاداش‌های فوری دست یابید؛ بیبی دوج توکن پاداش‌دهنده‌ای است که به صورت خودکار ۵ درصد از هر تراکنش را به دارندگان توکن توزیع می‌  نماید. این باعث می‌شود که دارندگان توکن از نگهداری آن سود کسب و تشویق به فروش آن کم شود.

  • بازگشت مجدد هزینه تراکنش به کاربران =

توزیع مجدد هزینه‌های تراکنش به کاربران و در نهایت افزایش ارزش ناشی از توکن سوزی نیز از دیگر مزایای این رمزارز است.

  • تراکنش بالا و هزینه گس پایین =

بیبی دوج توکنی با سرعت تراکنش‌های بالا و هزینه گس پایین است که بر روی بلاک چین بایننس اسمارت چین عمل می‌ نماید. این باعث می‌شود که استفاده از آن ساده‌تر و کم هزینه‌تر باشد.

بررسی محصولات بیبی دوج

این پروژه برای نزدیک شدن به این هدف ۵ محصول ارائه کرده است که عبارتند از:

  • بیبی دوج سوآپ

بیبی دوج سوآپ یک صرافی غیرمتمرکز است که توسط تیم Baby Doge Coin ایجاد شده است. در بخش‌های بعد در مورد Baby Doge Swap بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • Baby Doge Card Pay

تیم بیبی دوج کارت‌ها اعتباری با پرداخت رمز ارز را در سایت خود ارائه می‌دهند.

  • Baby Doge Paw

این محصول بیبی دوج یک کیف پول برای نگهداری رمز ارز است.

  • Baby Doge NFTs

تیم بیب دوج در حال ایجاد یک مارکت برای خرید و فروش NFT است.

  • Baby Doge Swag

بیبی دوج دارای یک فروشگاه کالا است که کاربران می‌توانند از طریق ارز دیجیتال بیبی دوج اقدام به خرید نیازهای خود نمایند.

این محصولات باعث می‌شود که بیبی دوج بین دیگر میم‌کوین‌ها کمی پررنگ تر شده و در کنار دیگر رقیب خود یعنی شیبا قرار گیرد. البته هنوز شیبا از بیبی دوج جلوتر است و دوج کوین نیز از این دو پروژه بسیار محبوب‌تر و نسبتا کاربردی‌تر خواهد بود.

دوج‌کوین و بیبی‌ دو‌ج چه تفاوتی با هم دارند؟

بسیاری از معامله‌گران و افرادی که در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌ نمایند، تصور می‌کنند که دوج کوین همان بیبی‌ دو‌ج می باشد و تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد. این در حالی است که دوج کوین و بیبی‌ دو‌ج، دو توکن و ارز دیجیتال کاملا جدا از هم هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را به عنوان یک توکن مشترک معرفی نمود.

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه