حضور شرکت و کارگزاری رمزارز پارس بیت در نمایشگاه اینوکس کیش 2023

حضور شرکت و کارگزاری رمزارز پارس بیت در نمایشگاه اینوکس کیش 2023

شرکت پارس بیت با توجه به ماهیت کارگزاری خود در فضای رمزارز کشور، گذشت 7 سال از فعالیت خود در حوزه تامین ارز دیجیتال به شرکت های دولتی و خصوصی، امسال حضوری فعال در نمایشگاه اینوکس کیش 2023 را تجربه نمود.

شرکت فناوران زنجیره بلوک پارس بیت جاوید بعنوان تخصصی ترین و بزرگ ترین سامانه تبادل OTC در سطح کشور با قابلیت تامین رمزارز بدون محدودیت ریالی و رمزارزی، امسال حضوری پر رنگ و فعال در نمایشگاه های کشور خواهد داشت که یکی از آن ها حضور در نمایشگاه تخصصی و مدیریتی در سطح کلان یعنی نمایشگاه اینوکس کیش2023 بود.

معرفی نمایشگاه اینوکس کیش 2023  :

اقتصاد ایران طی سالیان گذشته تحت تاثیر ناترازی ها و نوسانات شدید قرار گرفته است که حل این مسائل و عبور از بحران های ناشی از آن نیازمند همت و عزم ملی و تغییرات اساسی در رویکرد های اقتصادی حاکمیت می باشد. کم توجهی به اصلاحات اقتصادی در سال های گذشته در کنار فشارهای ناشی از تهدیدهای بین المللی منجر به تشدید حرکت موتور های تورم زا، افزایش رشد نقدینگی و کاهش نرخ رشد اقتصادی شده است.

در سال های اخیر مسائل اقتصادی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین عالی رتبه کشور بوده و انتخاب شعار سال ۱۴۰۲ به عنوان “مهار تورم و رشد تولید” از طرف مقام رهبری، لزوم ضرورت توجه و تمرکز کلیه فعالان و تصمیم سازان اقتصاد کشور به حل این دو مشکل اساسی اقتصاد کشور را نشان می دهد. مهار تورم، زمینه ساز ایجاد ثبات در اقتصاد کشور، افزایش سرمایه گذاری و رشد تولید داخلی، افزایش اشتغال و در نهایت رونق اقتصادی خواهد گردید که این نشان از شناسایی یکی از اصلی ترین گلوگاه ها و هدایت سیستم اقتصادی به سمت برنامه ریزی و تلاش جهت اصلاح ساختار ها می باشد.

در این مسیر و در کنار سایر الزامات تحقق شعار سال، یکی از موثرترین راهکار ها، ایفای نقش بیشتر بخش خصوصی و مردم در کنار بخش دولتی و جذب و هدایت سرمایه های سرگردان به مسیر اقتصاد مولد است که در این بین، نقش کارشناسان و دست‌اندرکاران اقتصادی کشور بیش از پیش مهم و تاثیر گذار است.

درهمین راستا و بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، دهمین دوره رویداد KishINVEX2023  به عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور از تاریخ 15 لغایت 18 آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می گردد.

همزمانی برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و نمایشگاه معرفی فرصت سرمایه‌گذاری کشور با سال مهار تورم و رشد تولید، ارائه آخرین دستاوردها و ابزارهای نوین تامین مالی و آخرین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و برپایی ده ها نشست تخصصی و همایش های جانبی با حضور موثر مقامات، مسئولین، صاحب نظران و کارشناسان بازار پول و بازار سرمایه نوید بخش برگزاری رویدادی موثرتر از گذشته در مسیر تحقق هر چه بیشتر محورهای اقتصادی سال ۱۴۰۲ می باشد.

محورهای کلان KishINVEX2023

توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم، بستر سازی تامین مالی شفاف و متنوع، تنظیم گری و نظارت هوشمند، بازنگری در سیستم های مقرراتی، توسعه بازار مشتقه، تاسیس شرکت‌ های سهامی عام پروژه، ظرفیت ‌سازی شرکت های رتبه بندی اعتباری، مولدسازی دارایی‌های دولت، معرفی صندوق های کالاهایی متنوع، هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی، نقش سیستم بانکی کشور در مسیر مهار تورم و رشد تولید، استفاده از ظرفیت های مشترک بازار پول و سرمایه، بانکداری و بیمه آفشور در مناطق آزاد، معرفی  ابزارهای صنعت بیمه در مسیر تحقق شعار سال، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌ها و پروژه‌های کلان کشور، راهکارهای دستیابی به حکمرانی مطلوب اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و ایفای نقش بیشتر بخش خصوصی در اقتصاد کشور و تلاش در راستای جبران شکاف میان انباشت دانش و تحقق عملی آن در اقتصاد کشور، گسترش ارتباطات بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی تنها بخشی از محتوای در نظر گرفته شده و در دهمین دوره برگزاری رویداد KishINVEX می باشد.

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با مشارکت بخش مهمی از ساختار اقتصادی و سرمایه گذاری کشور، حضور مسئولین، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی، برگزاری نشست های تخصصی و همایش های جانبی با محور ها و موضوعات روز اقتصادی ، برگزاری جلسات متعدد همتایابی و مذاکرات تجاری، حضور نمایندگان کشورها و شرکت های خارجی و تشکیل نمایشگاه با حضور بازیگران موثر اقتصادی کشور در فضای تخصصی و مساعد جزیره کیش فرصت مناسبی را جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف مورد نظر در سال مهار تورم، رشد تولید فراهم خواهد آورد .

هدف حضور پارس بیت در نمایشگاه کیش اینوکس 2023

هدف پارس بیت از حضور در این نمایشگاه، ارتباط گیری موثر با کسب و کارهای سطح کلان کشور از جمله بانک ها و بیمه ها بود و از جایی که برخی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه از مشتریان پارس بیت محسوب میشوند و دارای قرارداد همکاری با پارس بیت می باشند، فرایند ارتباط گیری موثر و تقویت زمینه های همکاری و رشد فراهم خواهد شد.

شرکت پارس بیت با توجه به ماهیت فعالیت خود که به صورت OTC می باشد و تامین رمزارز در حجم بالا را در بهترین قیمت برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی فراهم می آورد، برخود لازم می داند تا در محیط های تعاملی و ارتباط گیری سازنده چه در سطح کلان و چه در سطوح فناوری، اقتصادی و نوآوری حضوری جدی داشته باشد و نهایت تعامل را با ساختارهای اجرایی، مالی و فین تک برقرار کند تا حمایت خود را از تغییر شیوه دریافت، پرداخت وجوه و شیوه های پرداختی در سازمان ها اعلام نماید.

از جمله دستاوردهای پارس بیت در حضور خود در نمایشگاه امسال میتوان به موارد زیر اشاره نمود که بسیار مورد استقبال و تمدید مدیران کسب و کارها قرار گرفت و تجربه مفیدی را برای آن ها در تعامل با پارس بیت رقم زد:

1- ارائه جامعه آماری قوی و تکنیکال از دستاوردهای تغییر شیوه دریافت و پرداخت در تجربه های مشابه کسب و کارهای طرف قرارداد پارس بیت به سایر ارگان ها

2- ارتباط گیری با سایر مدیران کسب و کارها و جذب مشتریان سازمانی جدید

3- شناسایی کسب و کارهای مستعد در استفاده از خدمات رمزارز و ایجاد تجربه کاربری و اجرایی برای آنها در تعامل با کسب و کارهای رمزارزی

4- ارائه راهکارهای نوین شیوه های پرداخت در نظام مالی و فین تک به سایر کسب و کارها

5- تقویت همکاری و رشد توسعه کاری با طرف قراردادهای دولتی و خصوصی و تمدید آن

شرکت پارس بیت همواره در تلاش برای ارتقا سطح کیفی و دستاوردهای استفاده از زیرساخت رمزارز در کشور بوده است و در این مسیر حامی کسب و کارهای نوپا و استارتاپ بلاکچین و رمزارز در داخل و خارج کشور نیز بوده است. به همین دلیل همواره خود را مسئول و مستعد در ادامه این مسیر پر پیچ و خم با تمام کاستی های قانونی و اجرایی در کشور می دانیم و تلاش خود را برای تقویت و رسیدن به پایداری در این اکوسیستم خواهیم نمود.

به زودی پارس بیت در ادامه این مسیر از دستاوردهای جدید خود در حوزه رمزارز و تبادل دارایی های دیجیتال در کشور رونمایی خواهد کرد و در نمایشگاه های آتی در کشور منتظر دیدار شما عزیزان خواهیم بود.



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه