اطلاعیه : امکان خرید و فروش ارز دیجیتال استلار (XLM) به سامانه تبادلات پارس بیت اضافه شد

با توجه به نظرسنجی انجام شده در اینستاگرام پارس بیت در روز جمعه مورخ 17 شهریور 1402، کاربران از بین دو رمزارز استلار و سوشی سواپ تصمیم گرفته اند که استلار را به لیست خرید و فروش پارس بیت اضافه نمایند.

پس با توجه به نظر کاربران ارجمند از تاریخ 18 / 06 / 1402 پروژه استلار توکن XLM به لیست خرید و فروش پارس بیت اضافه شد. از این پس کابران می‌توانند ارز دیجیتال استلار (XLM) را در پارس بیت در کمترین زمان و بدون محدودیت معامله نمایند.

توضیحات بیشتر:

واریز و برداشت ها استلار در پارس بیت بر روی شبکه ی XLM امکان پذیر است.

استلار (XLM) : 

استلار (Stellar) یک پروژه ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین می باشد که امکان نقل و انتقال و ذخیره پول را به صورت سریع، امن و با هزینه کم برای کاربران فراهم می‌ نماید. رمزارز بومی استلار با نماد اختصاری XLM می باشد که برای نقل و انتقال در شبک استلار به کار می‌رود.

همان‌طور که می‌دانید سیستم‌هایی که بر پایه‌ی بلاکچین بنا می‌شوند، غیرمتمرکز و توزیع شده هستند و تراکنش‌ها و پرداخت‌ها در چنین شبکه‌هایی از طریق فرایند‌های همتا به همتا انجام می‌شود.

خرید ارز دیجیتال استلار

سامانه تبادلات پارس بیت، برگ ترین و تخصصی ترین سامانه تبادلات OTC رمزارز در ایران می باشد که در آن میتوانید رمزار استلار را خریداری نمایید. برای ثبت سفارش خرید کافیست در سامانه پارس بیت ثبت نام و مراحل احراز هویت را طی نمایید و بعد از تاییده حساب کاربری خود در کمترین زمان و بهترین کارمزد ارز دیجیتال استلار یا دیگر رمزارزهای بازار را خریداری نمایید.

راهنمای خرید در سامانه تبادلات پارس بیت : راهنما خرید 

خرید ارز دیجیال استلار : خرید 

فروش ارز دیجیتال استلار :

برای فروش استلار در سامانه تبادلات پارس بیت ، مشابه فرایند خرید آن ابتدا وارد بازار شده، مقدار و قیمت مدنظر خود را برای فروش ثبت می نمایید.

پارس بیتی گرامی چنانچه قصد فروش ارز دیجیتال استلار را دارید می‌توانید در مدت زمانی کوتاه و با روشی بسیار ساده در سامانه پارس بیت رمزارز خود را به ریال تبدیل نمایید.

راهنمای فروش در سامانه تبادلات پارس بیت : راهنمای فروش

فروش ارز دیجیتال استلار : فروش

آینده و چشم انداز های استلار

بانک‌ های مرکزی کشور‌ها قصد دارند که در آینده ارزدیجیتال ملی  (CBDC) خود را راه‌اندازی نمایند، استلار قصد دارد بستری امن و مناسب برای چنین رمزارز هایی باشد تا با صرافی غیرمتمرکز داخلی خود بتواند آن ها را به راحتی برای کاربرانش تبدیل نماید.

 

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه