حضور قوی زنان در دنیای ارزهای دیجیتال، از آسیا تا آمریکا

حضور قوی زنان در دنیای ارزهای دیجیتال، از آسیا تا آمریکا

بازارهای سرمایه گذاری گوناگونی برای نگه‌داری و افزایش سرمایه به وجود آمده اند که برخی از آن‌ها قدمت بسیار طولانی دارند و به نوعی کاملا توسط مردم شناخته شده‌ می باشد. در این راستا تعداد زنان اینفلوئنسر یا تاثیرگذار در فضای رمزارزها در حال افزایش می باشد. با افزایش آگاهی مردم در مورد این دارایی های دیجیتالی تعداد زیادی از خانم ها در حال سرمایه گذاری در این زمینه هستند. در مورد ارزهای دیجیتال و مسائل مربوط به آن، بسیاری از زنان تأثیرگذار به عنوان مربی و مدیر به موفقیت های بیشماری دست یافته اند. حضور پر قدرتمندی که با تحلیل و آینده نگری های ممکن به حمایت یا خلق یک رمزارز می پردازند و در نوسانات قیمت نقش مهمی ایفا می نمایند.

در این مقاله از سامانه تبادل پارس بیت شما‌ را‌ با 10 شخصیت تاثیر گذار در بازار ارزهای دیجیتال آشنا خواهیم‌ کرد، پس با ما همراه باشید. ‌‌‌

در سالهای اخیر سهم زنان از مشارکت در دنیای ارزهای دیجتال چقدر بوده؟

زنان و مردان در این حوزه به عنوان یک سرمایه گذار در سطح جهانی میتوانند در جایگاهی برابر به فعالیت بپردازند. در سال های اخیر ورود زنان به بازار ارزهای دیجیتال به خصوص در ایران افزایش پیدا کرده است به طوری که بسیاری از زنان نه تنها پول دیجیتال معامله می‌ نمایند، بلکه وارد مشاغلی شده‌اند که در باور عمومی مردانه تلقی می‌شوند؛ مانند تحلیل‌گران، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و مدیران شرکت‌ها. در عین حال، آمار نشان می‌دهد که شرکت‌های بلاک چینی که توسط زنان بنیان‌گذاری شده‌اند، در حال رقابت با شرکت‌هایی هستند که توسط مردان اداره می‌شوند. زنان در بسیاری این رقابت‌ها در سطح جهانی موفق عمل نموده‌اند.

2 دلیلی که بانوان، سرمایه گذاران بهتری در حوزه ارزهای دیجیتال هستند؟

  • بانوان اهل سرمایه گذاری بلند مدت می باشند.
  • در سرمایه گذاری محتاط تر عمل می نمایند

نمونه بانوان قدرتمند در حوزه ارزهای دیجیتال در جهان

1 - تاونیا ایوانز (Tawnia Evans)

ایوانز خالق ارزدیجیتال Guapcoin می باشد که در سال ۲۰۱۷منتشر شد. این ارزدیجیتال در ابتدا برای تقویت اقتصاد جامعه سیاه پوستان طراحی شد؛ اما اکنون قصد دارد با گنجاندن مردم لاتین در میان “گروه های ضعیف” اهداف بزرگتری را دنبال نماید.

2 - لایا هیلپرن (Heilpern)

کتاب Undressing Bitcoin: A Revealing Guide To The World’s Revolutionary Asset به معنی “درک بیت کوین: یک راهنمای آموزشی برای یک دارایی انقلابی جهان” توسط زن معروف حوزه ارزهای دیجیتال، Heilpern   منتشر شد. او قبلا روزنامه نگار بود، اما اکنون صاحب یک شرکت توسعه رسانه و محتوا می باشد و پادکستی در مورد کارآفرینی و ارزهای دیجیتال ارائه داده که به او کمک کرده به یکی از مشهورترین متخصصان در این زمینه تبدیل شود.

3 - آلت کوین سارا

آلت کوین سارا یک علاقه مند به تناسب اندام با بیش از ۵۰هزار دنبال کننده در توییتر است. او ویدئوهای صادقانه ای را درباره آخرین به روزرسانی ها و بینش های تجاری در حوزه رمزارزا به اشتراک می گذارد. علاوه بر این، او یک راوی و تحلیلگر ارزدیجیتال در کانال محبوب YouTube Altcoin Buzz Ladies به شمار می آید.

4 - لیا تامپسون (Lea Thompson)

تامپسون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین زنان ارزدیجیتال در ۲۰۲۳، یک تولیدکننده محتوا می باشد که محتوای نوشتاری ایجاد می نماید. پست های طنز او در مورد ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین به او کمک نموده تا به شهرت دست یابد.

5 - کیتلین لانگ (Caitlin Long)

کیتلین لانگ رئیس WyoHackathon می باشد.WyoHackathon یک مراسم برای توسعه دهندگان، کارآفرینان و شرکت های تاسیس شده در حوزه بلاک چین به شمار می آید.

نمونه بانوان تاثیر گذار در حوزه بلاکچین و رمزارز در ایران

1 - خانم سیده مهکامه شریف زاد

سرکار خانم مهندس سیده مهکامه شریف‌زاد مدیرعامل سامانه تبادلات otc پارس بیت می باشد. وی کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر نرم افزار و متخصص داده کاوی و هم‌چنین پژوهشگر حوزه بلاک چین و رمزارزها است. سرکار خانم شریف زاد ‌بنیان‌گذار انجمن رمزارز ایران، رئیس هیئت مدیره بنیاد سور و هم‌چنین عضو رسمی انجمن بلاکچین ایران در روزمه کاری ایشان به شمار میاید

2 – سرکار خانم نرگس مراد آبادی

سرکار خانم نرگس مرادآبادی یک معامله‌گر و مشاور سرمایه‌گذاری تمام وقت می باشد، او در سال ۹۷ با بازاریابی دیجیتال در یک شرکت ارز دیجیتالی در تهران وارد این حوزه شد. وی در مصاحبه‌ای که با الجزیره این گونه بیان کرده است که : (( چیزی که بیشتر از همه من را به معامله‌گری علاقه‌مند کرد، سختی آن، متمایز بودن آن و هیجان آن است. به گونه‌ای که آدم وقتی به نمودار‌ها نگاه می‌کند حساب زمان را از دست می‌دهد. ))

3 – سرکار خانم نگار اخوان

از دیگر نمونه بانوان تاثیر گذار می توان هب خانم نگار اخوان اشاره نمود. سرکار خانم نگار اخوان بالا و پایین بازار رمز ارزها را یک تنه تجربه نمود. این فارغ التحصیل 30 ساله امور مالی اولین بار در سال 2017 در مورد بیت کوین از یکی از دوستانش شنید. او در ابتدا تردید داشت که کسی می تواند به سادگی با راه اندازی بانک‌های رایانه برای استخراج ارز دیجیتال درآمد کسب کند. اما تا سال 2019 او دیدگاه خود را تغییر داده بود.

4 – سرکار خانم عسل علیزاده

عسل علیزاده می گوید این سود نیست که ابتدا او را به رمز ارزها جذب می نماید، بلکه ایده اخلال در امور مالی از طریق بلاکچین و سایر فناوری های دفتر توزیع شده است. سرکار خانم عسل علیزاده از ابتدا هیجان انجام یک سرمایه گذاری رمز ارزها را برنده می‌داند. اما این جوان 22 ساله می‌گوید که این سود اولین بار او را به فضا جذب نکرده است، بلکه ایده اخلال در امور مالی از طریق بلاکچین و سایر فناوری های دفتر توزیع شده است

از دیگر خانم های تاثیر گذار ایرانی در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال می توان به اسامی زیر اشاره نمود :

  • سرکار خان بهار سیار
  • سرکار خانم مریم نعمتی

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه