هولد چیست؟

اصلاحات بسیار زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال رایج شده است که اگر برای اولین بار متن یا مقاله ای مرتبط با ارزهای دیجیتال را مطالعه نماید ممکن است با عبارت هایی رو به رو شوید که نه تنها از معنای آن بلکه درستی آن هم نمی توانید تشخیص بدهید. برای درک درست از معنا و حتی تلفظ اصلاحات ارز های دیجیتال سری به انجمن های بلاکچین و یا شبکه های اجتماعی بزنید . البته این کار فقط مخصوص به شبکه های اجتماعی نیست و چنین عبارت هایی حتی در اخبار و مقالات رسمی هم به چشم میخورند.

بناربر توضیحات بالا برای تشخیص بهتر و درست  عبارت ها باید به معنی آن ها اشراف داشته باشید در این مطلب که به‌کمک مقاله‌ای از سایت Casablog گردآوری شده، کلمه هودل (که آشناترین اصطلاح رایج در میان کاربران ارزهای دیجیتال است)، را بررسی می‌ نماییم

 با ما همراه باشید.

هولد : غلط املایی با اصطلاح عامیانه ؟

در اصل کاربران گرامی هودل غلط املایی بود که تبدیل به اصطلاح عامیانه  در میان طرفداران ارز های دیجیتال شد.

HODL   با هودل یکی از اصطلاحات عامیانه پرکاربرد در جامعه بیت کوین می باشد بعضی از افراد گاهی به‌اشتباه می‌گویند که HODL مخفف عبارت «Hold on for Dear Life» به معنای «نگهداری با تمام وجود» است. این مخفف اگرچه درست به نظر می‌رسد، اما نوعی تحریف تاریخ است. هودل در واقع همان هولد انگلیسی (hold) است که یکی از کاربران بیت کوین به این دلیل که مست بود، هنگام نوشتن آن، جای دو حرف l و d را اشتباهاً جابه‌جا تایپ نمود.

در دسامبر سال 2013 ساعت 10:30  یک کاربر در تالار گفتمان بیت کوین تاک با نام کاربری GameKyuubi متن آتشین و مبهم منتشر نمود. این نوشته درباره یک تصمیم معاملاتی بد بود که او در جریان نواسانات قیمت بیت کوین در سال 2013 گرفته بوده است.

جمع‌بندی

در دنیای ارزهای دیجیتال را که هر معامله‌گر یا سرمایه‌گذاری باید از اصطلاحات دنیای رمزارزها و بلاکچین به طور آگاه باشد البته اصطلاحات دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال محدود به همین مورد نیست.

سامانه تبادلات پارس بیت  واژه نامه ای کامل کاملی تحت‌عنوان «واژه‌نامه پارس بیت » دارد که عبارات و اصطلاحات بیشتری را در بر می‌گیرد. اما با این حال،  مورد مطرح‌شده، اصطلاحات اساسی و مهمی می باشد که آگاهی‌نداشتن از آنها ممکن است ارتباط شما با جامعه ارزهای دیجیتال را مختل  نماید.

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه