بلوک پیدایش ترون

امروزه ارزهای دیجیتال زیادی در هر صرافی ارز دیجیتال از جمله سامانه تبادلات پارس بیت لیست شده و قابل معامله است. یکی از عبارت‌های متداولی که درباره ارزهای دیجیتال و شبکه بلاک چین آنها به گوش ما آشنا است، بلاک آفرینش یا جنسیس بلاک است. حتما سوالات زیادی درباره این بلاک در ذهن شما هم نقش بسته است.
  • جنسیس بلاک چیست ؟
جنسیس بلاک یا بلوک پیدایش نامی است که برای اولین بلاک یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین استخراج شده است. یک بلاک چین شامل مجموعه‌ای از اصطلاحاً بلاک‌هایی است که برای ذخیره اطلاعات مربوط به تراکنش‌هایی که در شبکه بلاک چین رخ می‌دهد استفاده می‌شود. هر یک از بلاک‌ها حاوی یک هدر منحصربه‌فرد است و هر بلاک ازاین‌قبیل با هش هدر بلاک خود به‌صورت جداگانه شناسایی می‌شود.
این بلاک‌ها لایه‌بندی می‌شوند؛ یکی روی دیگری که پایه آن بلوک پیدایش است و تا زمانی که به انتهای زنجیره بلاک رسیده و توالی کامل
  • ترون چیست ؟
Tron به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های مبتنی بر زنجیره بلوک شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال از نظر مقیاس‌ پذیری بسیار عالی عمل مینماید لذا با توجه به قدرت بالای شبکه ترون، ادعای این رمزارز مبنی بر ایجاد اینترنت جهانی و غیر متمرکز، غیرمعقول به نظر نمی‌رسد. با استفاده از Tron می‌توان قرارداد هوشمند خود را گسترش و رمزارز اختصاصی مربوط به آن را طراحی کرد.
  • بلوک پیدایش ترون :
ترون ایده یک کارآفرین چینی و جوان به نام جاستین سان (Justin Sun) است. جاستین سان قبل از ترون روی ریپل کار می‌کرده است. شرکت‌های چینی بزرگی مانند بیت مین، کیوتم، بایننس و FBG Capital از او حمایت به عمل آورده‌اند.
دومین شخصیت مهم در تیم ترون لوشن چن (Lucien Chen) است. او که از کارمندان ارشد شرکت‌های بزرگی چون تنسنت (Tencent) و علی‌بابا بوده است، اکنون رهبر بخش فنی ترون بوده و در رمزنگاری، تبلیغات، الگوریتم‌نویسی و بیگ دیتا سابقه فعالیت داشته است.
درباره بقیه اعضای تیم ترون، اطلاعاتی زیادی در دسترس نیست. وب‌سایت ترون ادعا می‌کند بیش از ۱۰۰ کارمند در اختیار دارد که سابقه فعالیت در شرکت‌هایی همچون بایدو، تنسنت و علی‌بابا را دارند. ترون برای تحقق اهداف خود در جولای ۲۰۱۸ بیت تورنت که بزرگترین پلتفرم اشتراک داده جهان است را خریداری کرد.
توکن‌های اولیه ترون (TRX) که مبتنی بر اتریوم بودند در آگوست ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۰۰۱۹ دلار عرضه شدند و ۷۰ میلیون دلار برای بنیاد توسعه دهنده شبکه سرمایه به بار آورند. در ماه می ۲۰۱۸ شبکه اصلی ترون راه‌اندازی شد و سپس در ژوئن همان سال توکن‌های ERC-20 به توکن‌های رسمی شبکه ترون تبدیل شدند.
بلوک پیدایش ترون برای اولین بار در 4 تیرماه استخراج شده است. 

محصولات مرتبط



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه