بایننس اولین توکن Soulbound خود را برای تأیید هویت کیف پول راه‌اندازی کرد

صرافی کریپتوی بایننس اولین توکن Soulbound یا غیرقابل انتقال و غیر مالی خود را به نام Binance Account Bound (BAB) را راه‌اندازی کرده است.

تلاش‌های جدید بایننس برای احراز هویت

صرافی رمز ارزی بایننس اقدامات خود را برای تأیید هویت با توکن BAB Soulbound، که بر روی زنجیره بومی شرکت (BNB) ساخته شده است، تقویت خواهد کرد. این توکن به عنوان یک راه حل غیرمتمرکز برای الزامات KYC (احراز هویت مشتری) صرافی عمل خواهد کرد. داشتن یک توکن BAB وضعیت کاربر را در صرافی تأیید می‌کند. همچنین پروتکل‌های ثانویه خاصی را تسهیل می‌کند. بنابراین از هم‌اکنون، مالکیت BAB برای مشتریانی که می‌خواهند مسیر SBT را برای بررسی KYC خود انتخاب کنند در اپلیکیشن موبایل بایننس در دسترس است. هنگامی که فرآیند احراز هویت بایننس هویت کاربر را تأیید کرد، آن‌ها می‌توانند مستقیماً توکن را در کیف پول دیجیتال خود ضرب کنند. مشتریانی که می‌خواهند به مسیرهای سنتی‌تر احراز هویت پایبند باشند، هم می‌توانند این کار را انجام دهند. در حال حاضر، داشتن یک توکن BAB به سادگی احراز هویت مشتریان را کنترل و بررسی می‌کند. با این حال، بایننس ممکن است عملکردها و موارد استفاده خود را در آینده افزایش دهد.

توکن Soulbound چونان NFT

یکی از مفاهیم جدید Web3 که اوایل امسال معرفی شد، توکن‌های Soulbound یا NFT‌های غیرقابل انتقال بودند. از آنجایی که این توکن‌ها را نمی‌توان انتقال داد، معامله کرد، یا فروخت، آن‌ها به‌عنوان یک شناسه کیف پول عمل می‌کنند، زیرا هر کدام از این توکن‌ها برای دارنده کیف پول خاص در بلاکچین منحصر به فرد است. علاوه بر این، NFTهای سول‌باوند همچنین می‌توانند اطلاعات خاصی را در مورد فعالیت‌های کیف پول، مانند تعامل با dApp یا قرارداد هوشمند، ذخیره کنند.

مدیر عامل بایننس در مورد تصمیم برای راه‌اندازی SBT صحبت کرد و گفت:

«توکن‌های Soulbound نقش مهمی در نحوه کارکرد اعتبارنامه‌های وب 3 در یک جامعه غیرمتمرکز ایفا خواهند کرد… ما موارد استفاده متعددی را برای توکن BAB پیش‌بینی می‌کنیم، و فعالانه با جامعه برای توسعه این دیدگاه انقلابی از جامعه غیرمتمرکز همکاری خواهیم کرد.»

 

منبع: cryptodaily


دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه