شیبا اینو از راه‌اندازی SB Visa Card برای سوزاندن توکن‌ها خبر داد!

شیبا اینو اعلام کرده است به زودی یک محصول به نام SHIB Burn (SB) Visa card را عرضه خواهد کرد که به سوزاندن SHIB در هنگام پرداخت کمک می‌کند.

اکانت رسمی توییتر SHIB Burn روز دوشنبه اعلام کرد در مسیر جدیدی پیش می‌رود و ویدیوی کوتاهی از محصول آینده خود به اشتراک گذاشت. این ویدیوی شش ثانیه‌ای یک ویزا کارت نارنجی با حروف اول SB را در کنار عبارات «پرداخت، سوزاندن SHIB» و «به زودی» نشان می‌دهد.

در حالی که جزئیات در مورد کارت SB Visa کم است، به نظر می‌رسد محصول آینده به احتمال زیاد برای تقویت فرآیند توزیع پاداش مکانیزم سوزاندن Shiba Inu عمل خواهد کرد. پیشتر تیم توسعه شیبا اینو در همکاری با تیم Ryoshi Vision پورتال سوزاندن Shiba Inu را در آوریل 2022 راه‌اندازی کرد.

shiba2

این برنامه همکاری برای تشویق جامعه SHIB به سوزاندن توکن‌ها با پاداش دادن به آن‌ها طراحی شده است. با این حال، مانند هر فرآیند دیگری، جامعه در حال حاضر با یک روش زمانبر توزیع پاداش روبروست که باعث می‌شود بسیاری از دارندگان صبر خود را از دست بدهند. تیم توسعه‌دهنده شیبا هم با تأیید این موضوع در یک پست وبلاگی در ShibaSwap به آن اشاره کرد.

علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده شیبا خاطرنشان کرد با تیم Ryoshi Vision در مورد «سیال بودن پاداش‌ها» وارد مذاکره شده و بر اهمیت حفظ اعتماد جامعه به تیم تأکید کرده است.

«اعتماد جامعه ما برای تیم بسیار مهم است.»

اعتقاد بر این است که کارت SB Visa نه تنها برای بهبود فرآیند سوختن در جامعه بلکه برای جامعه SHIB راه‌اندازی خواهد شد تا بدون نیاز به وساطت تیم Ryoshi این کار را انجام دهند.

بر اساس آخرین داده‌های CoinMarketCap، از ساعت 4:45 صبح روز سه‌شنبه به وقت شرقی، SHIB با 7.65 درصد کاهش به 0.00001043 دلار رسید و با حجم معاملات 24 ساعته 385،431،873 دلار معامله شد.

منبع: کوین ایران


دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه