4 پیشنهاد برای روزهای قرمز بازار

4 پیشنهاد برای روزهای قرمز بازار

مسلما سهم بازار رمزارز فقط رشد و سودآوری نیست و تنها این مارکت بلکه سایر بازارهای رمزارزی شاهد نوسان‌های مختص به خود هستند. از سالیان گذشته ولی نسبت به نوسان‌های موجود در رمزارز تاکید شد و صحبت‌های فراوانی در این خصوص انجام شده است که این بازار نوسان‌های سنگین و با فاصله زیادی را در طی زمان تجربه میکند و چندین مورد از ان را در فواصل زمانی مختلف طی چند سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

اما نکته حائز اهمیت در این خصوص میزان اعتماد سرمایه‌گذاران به جلب توجه و بازدهی بالای این مارکت است و تقریبا بعد از گذشت از تجربه نوسان‌های قدیمی اینبار اما کاهش قیمت بازار را نکته منفی تلقی نمیکنند بلکه در حال میانگین گیری و افزایش سبد سرمایه خود با کاهش قیمت می باشند.


این امر نشان از حضور کاربران باتجربه در این مارکت دارد و اعتماد به برگشت سرمایه و سهم افزایش سود از سرمایه که امری مهم است و در هر مارکتی اتفاق نمی‌افتد‌لذا چند راه حل در این موقعیت میتوان در نظر گرفت:

  1. راه اولحفظ سرمایه در زمان کاهش قیمت و عدم فروش آن تازمانی که تبدیل به سود گردد:  در خصوص هولدرهای رمزارز صادق است و یا افرادی که کاملا به این مارکت اعتقادی سوداور دارند.
  2.  راه دوم خرید مجدد رمزارزها در قیمتی پایین تر و به اصطلاح میانگین گیری آنها : در خصوص تحلیلگران و افرادیست که به هر دلیل ورودی اشتباه یا غافلگیرانه داشته اند و با کاهش قیمت در حال میانگین گیری از سرمایه خود هستند تا با برگشت قیمت و اصلاح آن بتوانند سریعتر تصمیم مقتضی اخذ نمایند.
  3. راه سوم فروش با ضرری زیر ۱۰ درصد و خروج از بازار :  در خصوص افرادیست که به اشتباه وارد سرمایه شده‌اند و بنا به هر دلیل میبایست مبلغ خود را برگردانند که این راه با ضرر بالای ۲۰ درصد کلا پیشنهاد نمیشود.
  4. راه چهارم تبدیل سرمایه به استیبل کوین‌ها و افزایش در کف قیمت :  تبدیل رمزارزها به استیبل کوین‌ها و خرید مجدد آنها در کف قیمت میباشد که معمولا در پله‌های مختلفی کاربران سرمایه خود را افزایش میدهند.

بنابراین در نتیجه گیری کلی میتوان اشاره کرد که شرایط نزولی و کاهشی قیمت در بازار رمزارزها هم به نوبه خود شرایطی سوداور محسوب میشود و میتوان از آن در راستای افزایش سرمایه نیز به شرط استفاده از راهکاری مناسب و تصمیم خارج از هیجان و نگرانی استقاده کرد.

لذا در چنین شرایطی آرامش خود را حفظ نمایید و اقدام به میانگین گیری یا حفظ سرمایه خود در راستای برگشت و اصلاح قیمت نماییید یا اگر در خرید رمزارز خود اشتباه کرده اید میتوانید با عملیات تبدیل اقدام به اصلاح سبد سرمایه خود نمایید.

مارکت رمزارزها بارها تجربه شیرین کسب سود و درآمد را به کاربران بروز داده است و اگر از کاربران قدیمی این مارکت هستید قطعا شرایط درامد در وضعیت قیمت بازار هم تجربه نموده‌اید.



دیدگاه های شما

افزودن یک دیدگاه